Psychologia przekazu

,,Co ma wisieć, nie utonie.

Psychologia przekazu reklamowego - dla twórców i odbiorców komunikatów
Psychologia przekazu reklamowego - dla twórców i odbiorców komunikatów reklamowych



Książka ta jest adresowana do twórców komunikatów reklamowych, jak i do ich odbiorców. Tym pierwszym ma dopomóc w takim tworzeniu reklam, aby były one jak najbardziej skuteczne i wpływały na przekonania oraz wybory dokonywane przez konsumentów, tym drugim natomiast wskazuje, jakimi chwytami posługują się nabywcy reklamy, jak im nie ulegać i jak się przed nimi bronić.



Autor:

Mirosław Laszczak

Wydawnictwo:

Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu ,

Biblioteka Menedżera



Liczba stron:

192

Wymiary:

130 x 200 mm



Kategorie:

Biznes

Marketing

Psychologia
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDbXy91.html



Psychologia przekazu reklamowego Laszczak Mirosław
Sprzedam książkę - Psychologia przekazu reklamowego Laszczak Mirosław
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID5Ge0Z.html


Psychologia przekazu reklamowego.
Książka w stanie idealnym. Super poradnik. Polecam

Wysyłka 5 zł.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDhXrHW.html


Psychologia i życie Zimbardo PWN 2004
Psychologia i życie

Philip G. Zimbardo, Richard J. Gerrig



Najlepszy podręcznik wprowadzający w tematykę psychologii.



Książka:



prezentuje wiedzę z całego zakresu psychologii;

dostarcza naukowych narzędzi do krytycznej oceny wiarygodności wyników badań oraz potocznej wiedzy psychologicznej;

napisany przystępnym językiem, zawiera ilustracje ułatwiające zrozumienie najtrudniejszych zagadnień;

znany na całym świecie, przetłumaczony na język chiński, japoński, rosyjski, hiszpański, niemiecki, włoski, portugalski.

Najnowsze wydanie PSYCHOLOGII I ŻYCIA wzbogacono o:



nowe wyniki badań, poszerzenie treści poszczególnych rozdziałów o nowe zagadnienia (np. kobiety – pionierki badań psychologicznych, ewolucja i genetyka człowieka, konsekwencje deprywacji snu, rozpoznawanie wspomnień i zaburzenia pamięci, omówienie długofalowych konsekwencji Stanfordzkiego Eksperymentu Więziennego);

nowe bloki tematyczne rozwijające krytyczne myślenie i poszerzające wiedzę:

PSYCHOLOGIA W TWOIM ŻYCIU

MYŚLENIE KRYTYCZNE W TWOIM ŻYCIU

elementy dydaktyczne ułatwiające zdobywanie wiedzy: pytania sprawdzające, testy wiedzy, podsumowania najważniejszych informacji.

Ważnym celem podręcznika jest przekazywanie wiedzy o naukowych podstawach rozumowania psychologicznego. Kiedy studenci zadają nam pytania na tematy, które ich ciekawią, mają najczęściej już jakąś wiedzę, opartą na informacjach popularnonaukowych przekazywanych w środkach masowego przekazu. Część tych informacji jest adekwatna, jednak studenci nie za bardzo wiedzą, co z nią zrobić. Jak mają się nauczyć interpretowania i oceniania treści, które przekazują media? Jak mogą się stać bardziej świadomymi konsumentami zalewu cytowanych badań naukowych i ankietowych? Jak mogą oceniać wiarygodność źródeł? Stawiając odpór „wiarygodnym badaniom”, dostarczamy studentom naukowych narzędzi, umożliwiających krytyczną analizę otaczających ich informacji oraz formułowanie uogólnień adekwatnych do celów i metod badawczych.



(Z Przedmowy autorów)



ilość stron: 812



delikatnie zagięty róg, standardowe ślady użytkowania
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDgfUnd.html


Psychologia przekazu reklamowego Mirosław Laszczak
Dla twórców i odbiorców komunikatów reklamowych. Bestseller. Autor w przyjemny sposób bez nadmiaru niezrozumiałej terminologii przedstawia prawidłowości rządzące ludzką psychiką ...
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID6NVlp.html


"Być kobietą i nie zwariować" Miller, Pawluczuk warto!
Witam,



Oferuje na sprzedaż ponad pięćdziesiąt książek: psychologia, prawo, marketing, zarządzanie, rozwój osobisty itp.

Książki zarówno nowe w stanie idealnym jak i używane.

W przypadku nowych cena obejmuje rabat 25% od ceny na okładce/ najniższej ceny internetowej.



Udało się odszukać książkę taniej?

Proszę o informację, na bank się dogadamy.



Odbiór osobisty w centrum Katowic, okolice Placu Sejmu Śląskiego/ Koszutka- rabat 30%. (czyli dodatkowe minus 10% od ceny z okładki/ internetu)



Zakup trzech książek- wysyłka gratis. Zakup jednej książki bezpieczna wysyłka priorytetowa pocztą polską 10 zł, zakup dwóch książek bezpieczna wysyłka priorytetowa pocztą polską 5 zł. Wysyłka więcej niż trzech książek- cena do uzgodnienia.

Strategia jest prosta- im więcej kupisz tym mniej zapłacisz.



Na tej aukcji:

Być kobietą i nie zwariować. Opowieści psychoterapeutyczne (okładka twarda)

Autor:

Miller Katarzyna, Pawluczuk Monika



Jak być kobietą szczęśliwą?

Jak być pewną siebie?

Jak nie być ofiarą?

Takie pytania zadaje sobie wiele współczesnych kobiet. Bo nie jest łatwo być kobietą w świecie, w którym ciągle jeszcze mężczyźni mają przewagę. W świecie, w którym nadal utrzymuje się wyraźny podział na to, co męskie, i na to, co kobiece. Dziwne, że podział ten jest mocniejszy w życiu prywatnym niż zawodowym.



W książce "Być kobietą i nie zwariować" znajdujemy przykłady najbardziej typowych kobiecych problemów. Problemów z sobą, ze swoją tożsamością, z relacją ja - mąż, ja - inni, oceną samej siebie, dostrzeżeniem tego prawdziwego „ja" i polubieniem go. To swobodna rozmowa kilkunastu kobiet, zapis warsztatów psychoterapeutycznych, w których brały udział. Ta forma przekazu daje poczucie współuczestnictwa i może zainteresować podobnymi warsztatami także inne kobiety. A warto jest rozmawiać, bo w rozmowie łatwiej zobaczyć to, czego samej w ferworze codziennych spraw się nie dostrzega; łatwiej coś zmienić, gdy ma się czyjeś wsparcie. Książka dla kobiet szukających szczęścia... w sobie.



stan: używana/bdb +

Pozdrawiam,

Krzysztof
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDcUZtN.html


"Reklama. Przekaz. Odbiór Interpretacja" Krzysztof Albin / marketing /
Szanowni Państwo,



Oferuje na sprzedaż ponad pięćdziesiąt książek: psychologia, prawo, marketing, zarządzanie, rozwój osobisty itp.

Książki zarówno nowe w stanie idealnym jak i używane.

W przypadku nowych cena obejmuje rabat 25% od ceny na okładce/ najniższej ceny internetowej.



Udało się odszukać książkę taniej?

Proszę o informację, na bank się dogadamy.



Odbiór osobisty w centrum Katowic, okolice Placu Sejmu Śląskiego/ Koszutka- rabat 30%. (czyli dodatkowe minus 10% od ceny z okładki/ internetu)



Zakup trzech książek- wysyłka gratis. Zakup jednej książki bezpieczna wysyłka priorytetowa pocztą polską 10 zł, zakup dwóch książek bezpieczna wysyłka priorytetowa pocztą polską 5 zł. Wysyłka więcej niż trzech książek- cena do uzgodnienia.

Strategia jest prosta- im więcej kupisz tym mniej zapłacisz.



Na tej aukcji:

Krzysztof Albin

Wydawnictwo:

PWN , Grudzień 2000

ISBN:

830 - pokaż numer telefonu -
-4

Liczba stron:

254

Wymiary:

170 x 235 mm

Wydanie:

2

Sprawdź inne tytuły:

Krzysztof Albin

Kategorie:

Marketing

Książka ta adresowana jest do osób, które w związku z wybranym kierunkiem studiów mają zamiar związać swe życie zawodowe z reklamą, środkami masowego przekazu lub marketingiem. Reklama jest jedną z najsilniejszych form wpływu społecznego. Od momentu swych narodzin budzi kontrowersje. Z drugiej jednak strony, bez niej nawet najlepsza strategia, idea lub produkt nie miałby szansy zaistnieć. W dzisiejszych czasach znikają w natłoku informacji, zanim nadarzy się okazja, aby je dostrzec.



stan: bardzo dobry

Pozdrawiam,

Krzysztof
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDcU0Tz.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • widocznie.pev.pl