,,Co ma wisieć, nie utonie.
Psychologia przekazu reklamowego - dla twórców i odbiorców komunikatów
Psychologia przekazu reklamowego - dla twórców i odbiorców komunikatów reklamowych
Książka ta jest adresowana do twórców komunikatów reklamowych, jak i do ich odbiorców. Tym pierwszym ma dopomóc w takim tworzeniu reklam, aby były one jak najbardziej skuteczne i wpływały na przekonania oraz wybory dokonywane przez konsumentów, tym drugim natomiast wskazuje, jakimi chwytami posługują się nabywcy reklamy, jak im nie ulegać i jak się przed nimi bronić.
Autor:
Mirosław Laszczak
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu ,
Biblioteka Menedżera
Liczba stron:
192
Wymiary:
130 x 200 mm
Kategorie:
Biznes
Marketing
Psychologia
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDbXy91.html
Psychologia przekazu reklamowego Laszczak Mirosław
Sprzedam książkę - Psychologia przekazu reklamowego Laszczak Mirosław
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID5Ge0Z.html
Psychologia przekazu reklamowego.
Książka w stanie idealnym. Super poradnik. Polecam
Wysyłka 5 zł.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDhXrHW.html
Psychologia przekazu reklamowego Mirosław Laszczak
Dla twórców i odbiorców komunikatów reklamowych. Bestseller. Autor w przyjemny sposób bez nadmiaru niezrozumiałej terminologii przedstawia prawidłowości rządzące ludzką psychiką ...
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID6NVlp.html