,,Co ma wisieć, nie utonie.
Szkolenie "Psychologia zarządzania zespołem - pokolenia BB,X,Y" Poznań
GREAT LEADERS DON’T TELL YOU WHAT TO DO....
THEY SHOW YOU HOW ITS DONE!
Lider-Przywódca, czy Tyran-Monarcha ? Jak jesteś postrzegany i kim chcesz być?
Czasy w których Pracownik otrzymał krótką, zwięzłą i jasną informację, dzięki której realizował to co do niego należy, choć piękne dawno minęły…
Jak być Przywódcą w dzisiejszej organizacji? Dlaczego ludzie nie robią tego co do nich należy? Ile razy muszę powtarzać, by osiągnąć zamierzony efekt? Dlaczego moi ludzie nie są zaangażowani? Co zrobić, by osiągnąć wyznaczone cele w określonym czasie?
Jeśli zadałeś sobie w ostatnim czasie choć jedno z tych pytań, to na pewno znajdziesz odpowiedź, wystarczy tylko wziąć udział w szkoleniu!
WARTOŚĆ INWESTYCJI
Warsztat będzie oparty w 100% na ćwiczeniach, podczas których Uczestnicy będą mogli wypracować konkretne rozwiązania i wdrożyć je do pracy od razu po zakończeniu szkolenia. Poszczególne ćwiczenia będę uzupełniane niezbędnymi informacjami, które pozwolą Uczestnikom zrozumieć i jednocześnie doświadczyć skuteczności poznanych metod i technik.
Z okazji 5-lecie proponujemy szkolenia w specjalnej cenie:
499 złotych netto
W przypadku zgłoszenia z jednej firmy więcej niż 1 osoby lub jeśli zdecydujesz się na
więcej niż 1 szkolenie otwarte, zapytaj naszego doradcę o rabat!
Szczegółowy program na stronie www.circinus.pl
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDfUVn9.html
Zinwestuj w swój ROZWÓJ i zwiększ ZYSKI w Łodzi
Proponujemy Państwu udział w szkoleniach otwartych realizowanych przez Trenerów, którzy są praktykami w realizowanych tematch.
Co wyróżnia nasze szkolenia?
Są one w 100% oparte na praktyce biznesowej! Przekonaj się sam!
Od ponad 5 lat realizujemy projekty szkoleń dla nawiększych i najbardziej znaczących Firm na rynku.
Dlatego też z okazji 5-lecia
stworzyliśmy projekt 5 szkoleń odbywających się w 5 miastach.
CZEKAJĄ NA PAŃSTWA
ATRAKCYJNE I PRAKTYCZNE WARSZTATY
Tematy szkoleń:
- Profesjonalna obsługa Klienta XXI wieku
- Skuteczne pozyskiwanie Klientów przez telefon
- Nowoczesne techniki sprzedaży – Profesjonalny Handlowiec
- Zarządzanie emocjami Klienta i obsługa reklamacji
- Psychologia zarządzania zespołem – pokolenia BB,X,Y
Potrzebujesz więcej informacji zadzwoń lub znajdź szczegóły na stronie www.circinus.pl
Sprawdź, kiedy realizujemy szkolenie w Łodzi!
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDfXQ1d.html
Komunikacja i negocjowanie w organizacji Józef Penc
Tytuł: Komunikacja i negocjowanie w organizacji
Autor: Józef Penc
Rok wydania: 2010
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 978.83.7641.190.3
Strony: 176/B5
Okładka: miękka
Z recenzji dr hab. Elżbiety Jędrych, prof. PŁ:
We wszystkich dziedzinach biznesu sukces organizacji zależy od wiedzy i pomysłowości pracowników, ich motywacji i zaangażowania w efektywne działanie. Menedżerowie powinni umacniać te wartości i postawy pracowników, dzięki którym można kreować ich efektywne zachowania, lojalność i dążenie do sukcesu, a więc poszukiwać sposobów skutecznego kierowania. Ważnym sposobem takiego kierowania jest umiejętne komunikowanie się z ludźmi i prowadzenie negocjacji. Komunikacja odgrywa kluczową rolę we wszystkich aspektach zarządzania, szczególnie w okresie przyspieszonych przemian. Ludzie komunikują się formalnie i nieformalnie (oficjalnie i nieoficjalnie), prezentując i uzgadniając swoje poglądy i racje. Menedżerowie, tworząc odpowiednie systemy komunikowania się w organizacji, powinni sprzyjać gotowości ludzi do prowadzenia dialogu, aby komunikacja formalna i nieformalna uzupełniały się, prowadząc do wzajemnego zrozumienia i chęci współpracy. Na analogicznych zasadach opierają się negocjacje między kierownictwem a zespołem oraz wewnątrz zespołu. Skuteczność decyzji i uzgadniania stanowisk (kompromis, konsensus) zależą od stylów dyskusji ? czy są one otwarte, rzeczowe i konstruktywne. O przebiegu negocjacji nie decydują umiejętności indywidualne uczestników, siła ich logiki i argumentacji, ale odpowiednia infrastruktura, psychologia i sztuka prowadzenia. W organizacji, gdzie konieczne jest poszukiwanie wzajemnych korzyści, otwartość, szczerość i partnerskie nastawienie nie oznaczają słabości i uległości, lecz mądrość, myślenie w kategoriach jutra, identyfikację z organizacją i jej zadaniami. Takie ujęcie komunikowania się i negocjowania w organizacji zostało przedstawione w niniejszej książce. Powinna ona pomóc menedżerom i przyszłym kierownikom w pozyskiwaniu umiejętności w tym zakresie oraz doskonaleniu stylu współpracy z ludźmi.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDeHUL7.html