,,Co ma wisieć, nie utonie.
Fundusze i usługi pożyczkowe dla mikro, małych i średnich przedsiębior
Witam, sprzedam książkę: Fundusze i usługi pożyczkowe dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Barbara Bartkowiak, Stanisław Flejterski, Przemysław Pluskota
Wydawca: Difin
Data wydania: 2006
Liczba stron: 212/B5
Oprawa: miękka
Książką jest nowa, nieużywana
Cena 20 zł + 10 zł wysyłka listem poleconym.
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID9PgJN.html
Dotacje Unijne, Fundusze UE, Dofinansowanie, Przygotowanie wniosków
Zapraszam Państwa do współpracy w ramach Funduszy Unijnych na lata 2014 - 2020.
Współpraca obejmuje między innymi:
-Doradztwo oraz szacowanie szans na pozyskanie dofinansowania;
-Przygotowanie wniosku wraz z kompletną dokumentacją;
-Wykonywanie biznesplanów i studiów wykonalności;
-Prowadzenie, nadzór oraz rozliczenie projektu.
Zapewniam kompleksowe usługi najwyższej jakości oraz wsparcie poparte wieloletnim - od 2004 r. - doświadczeniem w pozyskiwaniu i rozliczaniu dotacji. Do dnia dzisiejszego pomogłem w pozyskaniu i rozliczeniu 37 projektów na łączną kwotę 185 - pokaż numer telefonu -
0 zł.
- Regionalne Programy Operacyjne wszystkich województw,
w tym RPO Województwa Zachodniopomorskiego - wspierający inwestycje infrastrukturalne, ochronę środowiska, współpracę B+R, inwestycje w nowe technologie oraz szkolenia.
Nabory planowane jeszcze w 2016r. w RPO WZ:
- Projekty badawczo-rozwojowe przedsiębiorstw wraz z
przygotowaniem do wdrożenia w działalności gospodarczej
- Tworzenie i rozwój infrastruktury B+R w przedsiębiorstwach
- Innowacyjne inwestycje przedsiębiorstw
- Budowa (w wyjątkowych, przebudowa, modernizacja obiektów ochrony zdrowia. Zawężony do projektów z zakresu usług opieki długoterminowej oraz opieki paliatywnej i hospicyjnej – finansowanej ze środków publicznych
- Kompleksowa głęboka modernizacja energetyczna wielorodzinnych
budynków mieszkalnych oraz obiektów użyteczności publicznej.
- Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata - wsparcie uzyskają inwestycje z zakresu restrukturyzacji gospodarstw rolnych, rozwoju przedsiębiorczości, tworzenia grup producenckich, przetwórstwa produktów rolnych oraz młody rolnik.
- Program Operacyjny Inteligentny Rozwój - będzie wspierał prowadzenie badań naukowych, rozwój innowacyjnych technologii oraz działania na rzecz podnoszenia konkurencyjności małych i średnich firm.
Nabory planowane jeszcze w 2016r. w POIR:
- Wsparcie badań przemysłowych i eksperymentalnych prac rozwojowych lub eksperymentalnych prac rozwojowych
- Wsparcie tworzenia lub rozwoju centrów badawczo-rozwojowych
przedsiębiorców
- Zwiększenia dostępności specjalistycznych, wysokiej jakości
proinnowacyjnych usług, powiązanych z krajowymi inteligentnymi specjalizacjami
- Finansowanie usług dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw
realizowanych przez jednostkę naukową, przyczyniających się do
rozwoju ich produktów
- Pokrycie kosztów związanych z uzyskaniem i realizacją ochrony
praw własności przemysłowej
- Wsparcie projektów, obejmujących wdrożenie wyników prac B+R
przeprowadzonych przez przedsiębiorcę lub nabytych, prowadzących do uruchomienia produkcji nowych produktów lub usług z zachowaniem preferencji dla KIS
- Wsparcie projektów polegających na wdrażaniu innowacji o
charakterze technologicznym
- Wsparcie przedsiębiorców uczestniczących w branżowych programach promocji oraz programach promocji o charakterze ogólnym.
- Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko - wsparcie dla infrastruktury transportowej, ochrony środowiska, ochrony dziedzictwa kulturowego, odnawialnych źródeł energii, ochrony zdrowia.
Nabory planowane jeszcze w 2016r. w POIR:
- Budowa, przebudowa instalacji skutkujących zwiększeniem mocy zainstalowanej lądowych farm wiatrowych, biomasę, biogaz, wodę lub energię promieniowania słonecznego lub energię geotermalną
- Przebudowa linii produkcyjnych na bardziej efektywne energetycznie; -głęboka, kompleksowa modernizacja energetyczna budynków w przedsiębiorstwach;
- zastosowanie technologii efektywnych energetycznie w przedsiębiorstwach, poprzez przebudowę lub wymianę na
energooszczędne urządzeń i instalacji technologicznych, oświetlenia oraz ciągów transportowych linii produkcyjnych;
- budowa lub przebudowa lokalnych źródeł ciepła (w tym wymiana źródła na instalację OZE);
- zastosowanie technologii odzysku energii wraz z systemem wykorzystania energii ciepła odpadowego w ramach
przedsiębiorstwa
- Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój - będzie finansował zatrudnienie i mobilność pracowników, włączenie społeczne, walkę z ubóstwem, inwestowanie w edukację, wzmacnianie sprawności i efekty
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDcfq4p.html
Prawnik Zawiercie
Jurajskie Centrum Prawa i Biznesu (Prawnik Zawiercie) to zespół prawników oraz innych profesjonalistów mogących zapewnić Państwu obsługę prawno-biznesową na najwyższym poziomie. Zdaniem firmy cel taki można osiągnąć dzięki zdobytemu doświadczeniu, dużej wiedzy praktycznej i współpracy opartej na wzajemnym zaufaniu. Prawnicy firmy swoją pracę wykonują z oddaniem, gdyż jest ona ich pasją. Efektywność, terminowość i elastyczność to firmowe priorytety. Firmę tworzy młody zespół prawników, który wykorzystuje wiedzę i doświadczenie starszych kolegów jako ekspertów przy konkretnych sprawach, co daje gwarancję, iż podejście do Państwa spraw nigdy nie będzie sztampowe i schematyczne.
Oferta firmy obejmuje:
1) Usługi prawne dla osób fizycznych
Firma oferuje pomoc prawną w zakresie wielu dziedzin prawa, reprezentuje Klientów przed sądami i organami administracji, udziela porad prawnych, sporządza opinie prawne, projekty umów, wnioski, podania, zażalenia, apelacje, a także pisma procesowe w toku postępowań sądowych i administracyjnych.
2) Usługi prawne dla firm
Firma oferuje kompleksowe usługi związane z obsługą prawną przedsiębiorstw oraz innych podmiotów w zależności od potrzeb Klientów. Swoje usługi kieruje nie tylko do przedsiębiorców działających na polskim rynku, ale również spółdzielni, jednostek samorządu terytorialnego, spółek prawa handlowego, stowarzyszeń i fundacji. Nie ogranicza się jednak tylko do dużych podmiotów. Swoją ofertę kieruje również do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
3) Usługi dla biznesu
Oferta dla biznesu oparta jest o narzędzia marketingu internetowego. W ramach usług firmy można zamówić analizę e-marketingową swojego przedsiębiorstwa, zlecić opracowanie strategii e-marketingowej, jak również skorzystać z oferowanych narzędzi marketingu wirtualnego, takich jak kampanie reklamowe w systemie PPC w wyszukiwarkach internetowych i mediach społecznościowych. Poza wyżej opisaną sferą usług firma zajmuje się również tłumaczeniami dokumentów oraz budową prostych wirtualnych wizytówek dla firm.
4) Szkolenia
Na indywidualne zamówienia Klientów przygotowywane są przez firmę i przeprowadzane szkolenia z różnych dziedzin prawa. Programy szkoleniowe powstają w oparciu o dogłębną analizę konkretnych potrzeb szkoleniowych i są ściśle dostosowywane do charakteru działalności biznesowej Klientów. Oferta szkoleniowa skierowana jest do firm, organów administracji publicznej oraz jednostek samorządu terytorialnego.
Jurajskie Centrum Prawa i Biznesu (Prawnik Zawiercie)
ul. Piekarska 14, 42-400 Zawiercie
www.jcpib.pl
www.prawnikzawiercie.pl
Facebook: www.facebook.com/jurajskie.centrum.prawa.i.biznesu
Google+: plus.google.com/+JcpibPl
Link: olx.pl/oferta/CID619-ID8lIcx.html
Pożyczka unijna dla firm
Inicjatywa JEREMIE preferencyjne pożyczki dla przedsiębiorców z sektora MSP.
Oferta pożyczkowa skierowana jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorców, zarejestrowanych i prowadzących działalność gospodarczą na terenie województwa łódzkiego.
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDek0J7.html
Bierz dotacje
www.meenyagroup.com
Kompleksowe pozyskiwanie i obsługa dotacji unijnych:
1. wsparcie i rozwój firmy
Pozyskanie dofinansowania na przeprowadzenie
- nowej inwestycji związanej z utworzeniem nowego przedsiębiorstwa,
- rozbudową istniejącego przedsiębiorstwa,
- dywersyfikacją produkcji
- zasadniczą zmianą dotyczącą procesu produkcyjnego.
Dofinansowanie w ramach działania będzie można uzyskać na realizację inwestycji związanych z zakupem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
2. programy badawczo rozwojowe
Co może być dofinansowane w fazie B+R
- wynagrodzenia
- aparatura naukowo – badawcza i inne urządzenia służące do wykonywania badań
- koszty wynikające z odpłatnego korzystania z aparatury naukowo – badawczej i innych urządzeń służących do wykonywania badań
- grunty i budynki
- usługi badawcze
- dodatkowe koszty ogólne
- inne koszty operacyjne
3. outsourcing dla firm
Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa mogą skorzystać z programu optymalizacji procesów biznesowych w celu zmniejszenia ryzyka prowadzenia własnej działalności poprzez redukcję kosztów stałych.
Korzystając z programu przedsiębiorcy mogą skoncentrować się na kluczowej działalności swojej firmy przy jednoczesnym zwiększeniu jej wydajności
4. rolnicy ubezpieczeni w KRUS
Program "Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej" został przygotowany z myślą o rolnikach, którzy chcą założyć lub prowadzą działalność gospodarczą, są ubezpieczeni w KRUS, a gospodarstwo w którym pracują otrzymuje dopłaty bezpośrednie.
W ramach tego działania mogą pozyskać środki na założenie lub rozwój prowadzonej działalności.
5. doradztwo wdrożeniowe
Bezpłatny projekt doradczy z zakresu wdrażania systemów klasy ERP, kierowany do firm z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
6. jednostki samorządowe
Samorządy mogą korzystać z licznych programów wspierających rozwój gmin i innych podmiotów z nimi powiązanych. Finansowanie UE dla jednostek samorządowych możliwe jest praktycznie dla wszystkich projektów jakie realizują gminy poczynając od modernizowania obiektów poprzez dotacje na budowę oczyszczalni ścieków i/lub systemu kanalizacji, z ujęciem wód pitnych włącznie.
Zapraszamy
Meenya Group
Link: olx.pl/oferta/CID619-ID9ddcz.html
Usługi informatyczne dla firm
Świadczymy usługi informatyczne dla mikro, małych i średnich firm.
Oferujemy ryczałtowe abonamenty już od 100 zł / mc lub pomoc doraźną w przypadku wystąpienia problemu.
Świadczymy usługi z dojazdem do klienta lub zdalnie (jeśli jest taka możliwość).
Usługi które świadczymy w ramach outsourcingu IT to:
- Szybka reakcja na zgłoszenia użytkowników
- Kopie bezpieczeństwa danych
- Zarządzanie serwerami firmowymi
- Tworzenie sieci komputerowych (kablowych i bezprzewodowych)
- Zakup nowego sprzętu lub serwis i naprawy istniejącego
- Instalacje, konfiguracje oprogramowania
- Utrzymanie, wprowadzanie zmian na strony internetowe
- Prowadzenie dokumentacji infrastruktury IT w firmie
- Doradztwo w kwestiach rozwiązań IT
Zapraszamy do kontaktu i odwiedzin naszej strony internetowej: www.trueit.pl
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDfgtRf.html
dotacje dla przedsiębiorstw
Ruszył konkurs RPO Mazowsze na pozyskanie środków dla firm mikro, małych i średnich na internacjonalizację - wzrost eksportu towarów i usług. Poziom dofinansowania 50% wykonam pełną dokumentację.
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDgqqKb.html
Oprogramowanie QuickSTEP - Sprzedaż, CRM, Zakupy, Produkcja, GM i inne
QuickSTEP to system wspomagający prowadzenie mikro, małych i średnich firm. Oprócz obsługi standardowych funkcjonalności takich jak obsługa sprzedaży i zakupów, zamówień, kas, banków, ewidencji PKPiR – posiada m.in. moduł obsługi produkcji, moduł CRM (relacje z klientami) oraz zaawansowane narzędzia do tworzenia własnych raportów oraz wydruków dowolnych dokumentów. QuickSTEP jest oferowany w dwóch liniach uzupełnianych pulą dodatków, co pozwala łatwo dopasować możliwości programu do potrzeb użytkownika. Migracja do innej linii systemu sprowadza się do zmiany pliku licencyjnego i nie pociąga za sobą utraty jakichkolwiek danych. Producentem programu QuickSTEP jest Graffiti.ERP Spółka Akcyjna, która w portfolio własnych produktów posiada także duży system ERP oraz system Workflow.
Uwaga! Istnieje możliwość zakupu oprogramowania z dowolnym zestawem modułów. Przykładowo moduł Sprzedaż lub CRM dostępne są już od 99 zł. Pakiet wszystkich modułów w cenie 890 zł netto. Obszary za które program jest odpowiedzialny:
Sprzedaż
Moduł wystawiania i ewidencji dokumentów sprzedaży (także walutowych). Automatyzuje fiskalizację i realizację polityki rabatowej opartej na cenniku sprzedaży, narzutów i marż – z możliwością zdefiniowania indywidualnych cenników dla poszczególnych Kontrahentów.
Kontakty (CRM)
Moduł Kontakty to aplikacja klasy CRM (ang. Customer Relationship Management, dosłownie zarządzanie relacjami z klientem). Cel jego istnienia jest prosty: udostępnić komplet informacji o Kliencie i tym samym zwiększyć efektywność współpracy.
PKPiR
Moduł wspomagający prowadzenie księgowości firmy w oparciu o Podatkową Księgę Przychodów i Rozchodów. Pozwala rozliczać listy płac, przygotowywać deklaracje ZUS, prowadzić rejestry VAT oraz ewidencję pojazdów.
Gospodarka Magazynowa
QuickSTEP oferuje możliwość elastycznego dokumentowania dostaw i rozchodów – zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych – w wielu magazynach. Stany magazynowe dają możliwość śledzenia powiązań indeksów z poszczególnymi dostawami i dokumentami magazynowymi.
Zakupy
Moduł wystawiania i ewidencji dokumentów zakupowych (także walutowych). Ich korygowanie, wystawianie towarzyszących dokumentów kasowych i magazynowych.
Zamówienia
Moduł wspomagający efektywną obsługę Klientów. Wprowadzane zamówienia mogą być budowane w oparciu o zdefiniowane cenniki uwzględniające przyjętą politykę rabatową. Pełna integracja wszystkich modułów systemu QuickSTEP pozwala automatyzować wystawianie innych dokumentów – m.in. faktur sprzedaży – korzystając z danych pobieranych z zamówień.
Produkcja
Moduł obsługi produkcji pozwala precyzyjnie rejestrować przebieg produkcji. Począwszy od konstruowania technologii i receptury materiałowej, przez ewidencję zleceń produkcyjnych, aż do rejestracji kart pracy.
Kasa i Bank
Dwa moduły – Kasa i Bank – umożliwiające ewidencję rozliczeń kasowych (wpłat i wypłat) oraz przelewów bankowych. Dzięki systemowi QuickSTEP można w łatwy sposób przeprowadzać rozliczenia dokumentów i niepowiązanych operacji pieniężnych, rozliczać delegacje pracowników, raty oraz karty kredytowe.
Raporty - samodzielne wydruki
Popularne systemy obecne na rynku zmuszają Użytkowników do korzystania z usług programisty, żeby uzyskać interesujący wydruk dokumentu. W systemie QuickSTEP każdy wydruk możesz zdefiniować samodzielnie.
Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie internetowej www.qstep.pl
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDucHT.html
Program do fakturowania program do faktur VAT Streamsoft PCBiznes GRAT
Nie wiesz czy ten program jest dla Ciebie? Czy będzie Ci odpowiadał?
! ! ! TYLKO U NAS PRZETESTUJ PRZEZ 30 DNI ZA DARMO ! ! !
Pobierz CAŁKOWICIE DARMOWĄ wersję
http://www.stream.com.pl/regtrial/SetTrial?AKC=LINK&ARG=H1DGG73H41H12H4DH78H31H24
Jeżeli Ci się spodoba ZADZWOŃ i skorzystaj z rabatu.
Narzędzie przeznaczone do fakturowania i prowadzenia gospodarki magazynowej w mikro, małych i średnich firmach niezależnie od profilu prowadzonej działalności.
Program umożliwia wystawianie wszystkich niezbędnych dokumentów sprzedaży: faktury VAT, dokumenty bez VAT, korekty. Prowadzi kartoteki kontrahentów, towarów i wystawionych dokumentów. Posiada raporty i zestawienia umożliwiające analizę struktury oraz wartości sprzedaży. Program Ewa pracuje w środowisku Windows XP/Vista/7/8. Posiada przejrzysty i czytelny interfejs, umożliwiający obsługę programu nawet początkującym użytkownikom. Duży nacisk położony na prostotę, logikę i ergonomię co powoduje, że program staje się przyjaznym narzędziem codziennej pracy.
Program pozwala również na pełna kontrole należności i zobowiązań, a dostępne raporty i zestawienia dają jasny obraz kondycji finansowej firmy.
• Wystawianie dokumentów sprzedaży: Faktura, Rachunek, Faktura konsumpcyjna, Faktura handlowa, Faktura do pojedynczego dokumentu WZ, Paragon, Korekty ilościowo-wartościowe, Wydanie na zewnątrz (WZ).
• Możliwość wystawiania na dokumentach pozycji spoza kartoteki towarowej np. usługa lub transport.
• Prowadzenie kartoteki kontrahentów z możliwością wprowadzenia umowy określającej procent bonifikaty, termin płatności i limit kredytu oraz zdefiniowania indywidualnego cennika.
• Graficzna analiza obrotów w zadanym okresie dla: kontrahenta, towaru, wyróżnika.
• Wydruk przelewu i dowodu wpłaty.
• Prowadzenie kartoteki towarowej z możliwością wprowadzenia pięciu cen sprzedaży dla każdego towaru oraz trzech cech charakteryzujących towar (np. waga, objętość).
• Zestawienie sprzedaży: towarów, według wyróżników, według dokumentów, dla kontrahenta, WZ bez FA, towarów na WZ, ranking odbiorców.
• Rejestr VAT sprzedaży, kwartalne rozlicanie podatku VAT.
• Przesyłanie wystawionych dokumentów do programu księgowego Ala.
• Współpraca z czytnikiem kodów kreskowych (typ klawiaturowy).
• Możliwość wystawiania dokumentów dla wielu podmiotów gospodarczych.
• Ochrona danych poprzez system haseł i praw dostępu.
Adresowanie kopert.
• Możliwość wystawiania dokumentów z kilku stanowisk jednocześnie (opcja dostępna za dopłatą).
• Wykonywanie automatycznej kopii danych oraz kopii użytkownika.
• Automatyczne sprawdzanie dostępności nowej wersji.
• Możliwość emisji wydruków w postaci załącznika do e-maila.
Dostępne wersje programów:
Wersja wielofirmowa MINI - 77,24 zł netto
Wersja wielofirmowa MIDI - 155,28 zł netto
Wersja wielofirmowa MAX - 248,99 zł netto
Wersja sieciowa wielofirmowa MINI - 125,99 zł netto
Wersja sieciowa wielofirmowa MIDI - 265,99 zł netto
Wersja sieciowa wielofirmowa MAX - 405,99 zł netto
Zakupując oprogramowanie z naszej oferty GRATIS otrzymują Państwo DARMOWĄ AKTUALIZACJĘ przez okres 12 miesięcy oraz DARMOWĄ wysyłkę pudełkowej wersji programów*, dodatkowo JAKO JEDYNI UDZIELAMY POMOCY przy instalacji oraz POMOCY PRZY KONFIGURACJI.
Na zakupione oprogramowanie wystawiamy fakturę VAT.
Nie wiesz jaka wersja dla Ciebie? Zadzwoń a dołożymy wszelkich starań aby pomóc w wyborze.
*darmowa wysyłka obowiązuje tylko przy wyborze listu ekonomicznego
Link: olx.pl/oferta/CID99-ID6GVZp.html
KURS CNC - Operator Programista
Zapraszamy Państwa do skorzystania z oferty firmy CNC MODERN. Organizujemy kursy -szkolenia dla osób indywidualnych oraz firm.
Swoją ofertę kierujemy do wszystkich osób prywatnych, którzy chcą podwyższyć swoje kwalifiacje, oraz firm chcących posiadać wysoko wykwalifikowaną kadrę.
Zajęcia prowadzone przez specjalistów z firm produkcyjnych Doliny Lotniczej i nie tylko.
Podczas organizowanych kursów oraz szkoleń kładziemy przede wszystkim nacisk na kształcenie praktyczne, przekazanie konkretnych umiejętności technicznych.
Szkolenia obejmują swoim zakresem tematykę:
– CNC
– CAD
– CAM
– CAE
– SZKOLENIA TECHNICZNE - szyte na miarę wg indywidualnych potrzeb
Poza ofertą szkoleniową oferujemy również doradztwo techniczne oraz sprzedaż oprogramowania dla firm produkcyjnych.
W swoim zakresie oferujemy szkolenia:
Operatorów Programistów CNC oparte na indywidualnym programie nauczania dostosowane do danego typu produkcji.
Obsługa obrabiarek CNC: tokarek, frezarek, szlifierek oraz centr obróbczych z układami sterownia:
SINUMERIK, FANUC, MAZTROL, HEIDENHAIN i wielu innych
Jesteśmy mobilną firmą możemy przeprowadzić szkolenie - kurs, w dogodnym terminie nie kolidującym z produkcją.
Szkolenie może być realizowane na obrabiarkach klienta lub na naszych maszynach CNC.
Rekrutacja trwa w trybie ciągłym do momentu zebrania grupy.
Więcej informacji pod nr tel.
Zapraszamy również na naszą stronę:
www.cncmodern.pl
oraz
Facebooka
https://www.facebook.com/pages/CNC-MODERN/843032632374653
Zapraszamy również do skorzystania z oferty szkolenia dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zatytułowanego:
"CNC operator i programista obrabiarek sterowanych numerycznie"
Liczba godzin 50 (dwa weekendy):
Piątek Sobota Niedziela
lub
Trzy weekendy: Sobota Niedziela
Do udziału w szkoleniach zapraszamy pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, bądź osoby prowadzące działalność gospodarczą branży elektromaszynowej (branża budowlana i przemysłowa), działających na terenie województwa podkarpackiego
Do udziału w projekcie szczególnie gorąco zachęcamy Panie!
Więcej informacji na stronie:
www.cnc-rzeszow.pl
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID9gtv3.html
Wsparcie innowacyjności produktowej i procesowej MŚP
W województwie dolnośląskim rusza konkurs na zwiększenie innowacyjności produktowej i procesowej mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
Na jakie projekty można pozyskać środki?
Konkurs obejmuje wdrożenie innowacji produktowej, procesowej, marketingowej i organizacyjnej w firmie beneficjenta, dzięki której będzie mógł:
wprowadzić na rynek nowe lub ulepszone produkty/usługi lub
dokonać zmian w procesie produkcyjnym lub sposobie świadczenia usług.
Otrzymane środki można przeznaczyć m.in. na:
zatrudnienie personelu na potrzeby realizacji projektu,
zakup środków trwałych,
zakup wartości niematerialnych i prawnych, takich jak patenty, licencje, know-how,
budowę, przebudowę lub modernizację nieruchomości,
zakup usług doradczych,
zakup budynków i gruntów związany z założeniem nowego zakładu lub zwiększeniem zdolności produkcyjnej już istniejącego.
Na co należy zwrócić uwagę?
Należy pamiętać, że środki unijne są przeznaczone jedynie na projekty, które przyczyniają się do powstania innowacji produktowej lub procesowej. Projekty, których celem jest stworzenie wyłącznie innowacji marketingowej lub organizacyjnej nie będą brane pod uwagę.
Intensywność wsparcia:
1) Dla firm działających powyżej 2 lat
Dotacja obejmuje:
do 45% wartości projektu dla mikro i małych firm,
do 35% wartości projektu dla średnich przedsiębiorców.
Wartość projektów objętych dofinansowaniem wynosi od 100 tys. do 4 mln PLN.
2) Dla firm działających do 2 lat
Dotacja obejmuje do 60% wartości projektu dla wszystkich przedsiębiorców.
Wartość projektów objętych dofinansowaniem wynosi od 50 tys. do 250 tys. PLN.
Istotne terminy:
Wnioski można składać od 9 listopada 2016.
http://dip.dolnyslask.pl/skorzystaj/zobacz-ogloszenia-i-wyniki-naborow-wnioskow/470-1-5-1-a-wsparcie-innowacyjnosci-produktowej-i-procesowej-msp-konkurs-horyzontalny-mikroprzedsiebiorstwa-do-2-lat.html
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDhXAKw.html
Profesjonalne biuro rachunkowe - fintaxis finanse
Firma Fintaxis Finanse to firma z branży finansowej. Wychodzimy na przeciw tym, którzy oczekują sprawnego działania, dostępu do nowych technologii, dobrych relacji, cenią swój czas i wygodę.
Oferujemy obsługę dla mikro, małych i średnich firm w zakresie:
- Księgowosci
- Kadro-płacowym
- zwrot VAT z UE
- finansowym
Obsługujemy wszystkie rodzaje działnosci gospodarczych oraz wszystkie formy rozliczania się z US i ZUS. Zapeniamy Klientom doradztwo w każdym niezbędnym problemie księgowym, kadrowym, płacowym oraz prawno-podatkowym. Stawiamy na partnerstwo aby Twoja firma mogła sie rozwijać bez żadnych przeszkód.
W ramach obsługi Klient dostaje bezpłatnie dostep do programu, w którym ma mozliwosć wystawiania faktur oraz może zobaczyć swoje rozliczenia z ZUS i US.
ZAPRASZAMY DO BIURA NA WSTEPNE SPOTKANIE.
ZANIM PODEJMIESZ DECYZJĘ PRZYJDŹ I POZNAJ NAS.
Adres biura:
FINTAXIS FINANSE
ul. Oskara Kolberga 6
51-607 wrocław
Biuro czynne:
pn - pt, od 7 do 16
Zapraszamy również na naszą strone: WWW.FINTAXIS.PL
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDhbr3t.html
Pozyskiwanie i Rozliczanie Funduszy Unijnych
Kancelaria Doradztwa Ekonomicznego MATDAX działająca na rynku od ponad 10 lat oferuje profesjonalne i kompleksowe usługi doradcze związane z pozyskiwaniem i rozliczaniem funduszy unijnych w ramach perspektywy finansowej.
Oferujemy rzetelne oraz indywidualne podejście do każdego projektu w ramach poniższych programów:
- Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
- Regionalne Programy Operacyjne
- Program Operacyjny Polska Wschodnia
- Program Operacyjny Wiedza i Rozwój
- Program Operacyjny Polska Cyfrowa
- Program Rozwoju Obszarów Wiejskich
Specjalizujemy się w pozyskiwaniu oraz rozliczaniu dofinansowań dla Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorstw na terenie całej Polski. Realizujemy „projekty miękkie” oraz „projekty twarde”.
Dzięki bogatej wiedzy, doświadczeniu oraz znajomości procedur możemy pochwalić się skutecznością na poziomie 70%.
Jeśli są Państwo zainteresowani współpracą z naszą kancelarią prosimy o kontakt w celu przygotowania wstępnej oferty, która może obejmować:
- audyt unijny
- pozyskiwanie funduszy unijnych (przygotowanie dokumentacji konkursowej)
- rozliczenie dofinansowania
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDdDBD5.html
Książka "Fundusze i usługi pożyczkowe" dla przedsiębiorstw DIFIN 2006
Książka
"Fundusze i usługi pożyczkowe dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw"
Barbara Bartkowiak, Stanisław Flejterski, Przemysław Pluskota.
Warszawa 2006 , Difin,
Książka jak nowa, bez śladów użytkowania.
Spis treści zawiera 4 rozdziały.
Główne zagadnienia to:
rozdział 1
Istota i specyfika działalności mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz formy i Xródła ich finansowania
rozdział 2
Instytucje mikropożyczkowe na rynku usług finansowych
rozdział 3
Usługi mikropożyczkowe dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce
rozdział 4
Konsekwencje działalności funduszy pożyczkowych
Studium przypadku.
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID5oNtJ.html
książki pojedynczo lub zestaw, reszta tytułów w drugim ogłoszeniu
Reszta tytułów na zdjeciach! Cena zestawu za calocs(wszystko co na zdjęciach).Odbiór osobisty w Kobyłce lub wysyłka na koszt kupującego. Przy większej ilości możliwe wystawienie na Allegro.
+ Finanse i instrumenty finansowe Mirosław Wypych, cena:25zł
+ Integracja Europejska a krajowe banki komercyjne Jan Krzysztof Solarz Dariusz Daniluk Jolanta Zombirt, cena:15zł
+ Strategie Banków w Europie Joachim Von Köppen, cena:20zł
+ Jak reklamować sie zgodnie z prawem Andrzej Karpowicz, cena:10zł
+ Koszt uzyskania przychodu Jacek Kulicki, cena:5zł
+ Finanse banku komercyjnego Jerzy Świderski, cena:25zł
+ Zarządzanie strategiczne Praca zbiorowa pod redakcja Jerzego Rokity i Krystyny Jędralskiej, cena:25zł
+ Małe i średnie przedsiębiorstwa źrodła finansowania Anna Skowronek-Mielczarek, cena:15zł
+ Makroekonomia Podręcznik Europejski Michael Burda Charles Wyplosz, cena:40zł
+ Zarządzanie płynnością finansowa w przedsiębiorstwie Maria Sierpińska Dariusz Wędzki, cena:25zł
+ Współczesna gospodarka światowa pod redakcja Anny Barbary Kisiel-Łowczyc, cena:30zł
+ Giełdowe instrumenty pochodne Ewelina Wiśniewska, cena:20zł
+ Fundusze i usługi pożyczkowe dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw Barbara Bartkowiak Stanisław Flejterski Przemysław Pluskota, cena:5zł
+ Leksykon controllera uporządkowany alfabetycznie zbiór pojęć, cena:35zł
+ Kredyty Bankowe i inne formy finansowania poradnik dla małych i średnich firm Hanna Chynał, cena:15zł
+ Aktywa inwestycyjne przedsiębiorstw Maria Gmytrasiewicz, cena:20zł
+ Ekonomika i zarządzanie mała firma Bogdan Piasecki, cena:40zł
+ Arytmetyka Finansowa Edward Smaga, cena:20zł
+ Co trzeba wiedzieć o reklamie Bogusław Krawaciak, cena:15zł
+ Analiza Ekonomiczno-Finansowa Przedsiębiorstwa Zbiór przykładów i zadań, cena:5zł
+ Poradnik dla Doktorantów i Habilitantów Romuald Kolman, cena:20zl
+ Prawo cywilne czesc ogólna i zobowiązania testy dla studentów Michał Łuc, cena:15zł
+ Podatawy rachunkowości zbiór zadań, cena:5zł
+ Pytamia testowe z rachunkowości finansowej Agnieszka Cicha Bogdan Gajos Katarzyna Zasiewska, cena:20zł
+ Rachunkowość podatkowa zadania/pytania/testy Kazimiera Winiarska Katarzyna Startek, cena:20zł
+ Ogólne postępowanie administracyjne i sądowo-administracyjne Jan Jendrośka, cena:20zł
+ Analiza Finansowa w przedsiębiorstwie Lech Bednarski, cena:20zł
+ Kontrakty długoterminowe w prawie bilansowym i podatkowym Anna Karamańska Mariusz Kośmiderski, cena:15zł
+ Ocena sytuacji finansowej banku komercyjnego Witold Bień Hanna Sokół, cena:10zł
+ Egzamin na doradcę podatkowego pytania i odpowoedzi KAZUSY Anna Jeleńska
+ Egzamin na doradcę podatkowego pytania i odpowiedzi pytania otwarte tom 1 i 2, cena: 250zł
+ Sztuka negocjacji Gerard I.Nierenberg, cena:10zł
+ Procedury w systemie zamówień publicznych Piotr T.Kubik, cena:20zł
+ KredytowAnie działalności gospodarczej małych przedsiębiorców, cena:10zł
+ Pozabankowe źrodła finansowania małych i średnich przedsiębiorstw Halina Waniak-Michalak, cena:30zł
+ Podatkowe i niepodatkowe obciążenia przedsiębiorstw Janina Ickiewicz, cena:10zł
+ Zarys historii myśli ekonomicznej Gedymin B.Spychalski, cena:10zł
+ Historia mysli ekonomicznej Wacław Stankiewicz, cena:15zł
+ Czas na pieniądz zarządzanie finansami upowszechnianie i transfer wyników badań Dariusz Zarzecki, cena:90zł
+ Czas na pieniądz zarządzanie finansami Inwestycje, wycena przedsiębiorstw, zarządzanie wartością, cena:90zł
+ Przedsiębiorstwo wobec wyzwań przyszłości pod redakcja Mirosława Haffera, cena:10zł
+ vademecum doradcy podatkowego tom 1 i 2, cena:200zł
+ Zarządzanie bankiem komercyjnym, cena:5zł
+ Controlling Filozofia, projektowanie Stanisław Marciniak, cena:20zł
+ Ekonomiczna Analiza Przestrzenna pod kierunkiem Claude'a Ponsarda, cena:10zł
+ Polski rynek kapitałowy Krzysztof Nowak, cena:5zł
+ Prawo Europejskie Frank Emmert Mateusz Morawecki, cena:15zł
Zestaw: 2000zł
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDgvjGD.html
Skytronic 103.208 AV-100 Wzmacniacz HI-FI PA KARAOKE SD USB
Witam
W sprzedaży SKYTRONIC 103.208 AV-100 WZMACNIACZ HI-FI PA KARAOKE SD USB,mało używany,sprawny.
SKYTRONIC 103.208 AV-100 WZMACNIACZ HI-FI PA KARAOKE SD USB
Wzmacniacz hi-fi i PA z dwoma wejściami mikrofonowymi i mocy 2 x 50 W RMS - idealny na imprezy karaoke.
Wygodne zasilanie i obsługa plików MP3 poprzez wejścia USB i SD.
Kompaktowy wzmacniacz hi-fi Skytronic 103 208 AV- 100, wyposażony w wiele opcji podłączeń, doskonale nadaje się do nagłaśniania imprez karaoke. Jego wielką zaletę stanowią dwa wejścia mikrofonowe na panelu przednim, pomocne przy realizacji interpretacji słowno-wokalnych np. na rodzinnych spotkaniach, imprezach karaoke lub podczas animacji.
Dzięki doskonałej jakości dźwięku i odpowiedniemu wyposażeniu, wzmacniacz Skytronic AV- 100 hi-fi nadaje się idealnie do obsługi małych i średniej wielkości imprez karaoke. Wzmacniacz oddaje swe usługi również bez opcji śpiewu amatorskiego, znajdując zastosowanie jako sprzęt hi fi prezentujący muzykę w tle.
Pliki MP3 przesłane przez gniazda USB / SD być wygodnie obsługiwane bezpośrednio przy pomocy przycisków na frontowym panelu wzmacniacza Skytronic. Dzięki wejściu stereo RCA sprzęt może łączyć się bez problemów z gramofonami, odtwarzaczami CD, komputerami i innymi urządzeniami.
Wzmacniacz, wyposażony w moc 2 x 50W RMS, doskonale sprosta wymaganiom małych i średnich imprez lub lokali.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
mini odbiornik hi-fi o mocy 2 x 50W RMS
pełna regulacja sekcji mikrofonu z 2 portami mikrofonowymi
regulacja głośności mikrofonu, mikro-dźwięk (ton) i efekt echa
Zapraszamy do zakupu
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgsmun.html
Pakiety Wirtualnego Biura!
Oferta skierowana jest dla jednoosobowych działalności gospodarczych, dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Wirtualne biuro to najbardziej ekonomiczna możliwość wynajmu powierzchni biurowej lub adresu do zarejestrowania swojej firmy przy tym oferujemy prestiżową lokalizację w centrum Legnicy.
Firma CISNET.PL oferuje dla Ciebie wszystko, czego potrzebujesz do prowadzenia własnego biura.
Dostępne pakiety już w cenie od 49,20zł/m-c!
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDgLEUH.html
Szkolenia BHP, opracowywanie wniosków na dotacje ZUS na działania BHP
Posiadam wykształcenie wyższe z dziedziny ekonomii, BHP oraz pedagogiki. Pomogę w działaniach BHP w Twojej firmie. Opracowuję wnioski do ZUS celem dofinansowania firmy pod względem bezpieczeństwa i higieny pracy dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Wnioski od 500zł. Zachęcam do kontaktu, to nic nie kosztuje!
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDeupH9.html
Komunikacja w Zespole Szkolenie Dofinansowane
Komunikacja w Zespole Szkolenie Dofinansowane
Zapraszamy do udziału w Szkoleniu Dofinansowanym
KOMUNIKACJA W ZESPOLE
Korzystając ze szkoleń otrzymują Państwo:
• Certyfikat ukończenia szkolenia
• Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
• Podniesienie efektywności pracy zespołu
• Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
Szczegóły projektu:
1. Celem projektu jest usprawnienie komunikacji w zespołach wśród mikro, małych, średnich
i dużych przedsiębiorstw.
2. Projektem objęte są przedsiębiorstwa mające swą siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polski.
3. Projekt uprawnia przedsiębiorstwo do skorzystania ze szkoleń: Komunikacja w Zespole
1 dzień.
4. Koszt szkolenia Komunikacja w Zespole 1 dzień (8 h zegarowych) wynosi 3500 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), z dofinansowaniem 2500 PLN netto cała grupa
(nie więcej niż 10 uczestników).
5. Projekt trwa od 01.08.2016 do 01.10.2016 lub do wyczerpania miejsc w projekcie.
6. Szkolenia należy zrealizować najpóźniej do 31.12.2016.
7. Miejsce szkolenia – siedziba danego przedsiębiorstwa na terenie Rzeczpospolitej Polski lub inna dowolna lokalizacja – salę wraz z rzutnikiem zapewnia Zamawiający.
8. Moduły szkoleniowe zostały opisane w osobnym zapisie projektu.
9. Realizacja – przedsiębiorstwa zainteresowane projektem prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia do projektu. Na jego podstawie zostanie przygotowana umowa.
Moduły szkolenia:
1. Wprowadzenie, charakterystyka grupy, harmonogram szkolenia.
2. Ćwiczenia integrujące zespół.
3. Tworzenie indywidualnych wykresów kompetencyjnych uczestników – analiza swoich słabych i mocnych stron.
4. Wprowadzenie do komunikacji.
5. Reguła pierwszego wrażenia – symulacje uczestników pod kątem pierwszego wrażenia.
6. Trening aktywnego słuchania., zasada 7+/-2.
7. Kluczowe zasady aktywnego słuchania w grupie – reguła pierwszeństwa, efekt świeżości.
8. Gestykulacja i mowa ciała.
9. Wykorzystanie gestykulacji i mowy ciała w grach team buildingowych i motywujących zespół.
10. Pytania zamknięte i otwarte, a tworzenie pozytywnej atmosfery w zespole.
11. Indywidualne i grupowe treningi budowania pewności siebie.
12. Gra symulacyjna – skuteczne przekazywanie informacji w zespołach.
13. Zespół vs grupa – kluczowe różnice.
14. Czynniki wpływające na efektywność zespołu.
15. Trafne zadawanie pytań przez zespół – gra symulacyjna.
16. Wspólne rozwiązywanie problemu – ćwiczenia scalające i motywujące grupę.
17. Zakończenie szkolenia.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDhC8Cr.html
Akademia Zarządzania Czasem
Zapraszamy do udziału w Szkoleniu Dofinansowanym
Akademia Zarządzania Czasem
Korzystając ze szkoleń otrzymują Państwo:
• Certyfikat ukończenia szkolenia
• Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
• Podniesienie efektywności pracy zespołu
• Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
Szczegóły projektu:
1. Celem projektu jest usprawnienie zarządzania czasem wśród mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.
2. Projektem objęte są przedsiębiorstwa mające swą siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polski.
3. Projekt uprawnia przedsiębiorstwo do skorzystania ze szkoleń: Akademia Zarządzania Czasem.
4. Koszt szkolenia Akademia Zarządzania Czasem 1 dzień (8 h zegarowych) wynosi 3500 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), z dofinansowaniem 2500 PLN netto cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
5. Projekt trwa od 01.08.2016 do 01.10.2016 lub do wyczerpania miejsc w projekcie.
6. Szkolenia należy zrealizować najpóźniej do 31.12.2016.
7. Miejsce szkolenia – siedziba danego przedsiębiorstwa na terenie Rzeczpospolitej Polski lub inna dowolna lokalizacja – salę wraz z rzutnikiem zapewnia Zamawiający.
8. Moduły szkoleniowe zostały opisane w osobnym zapisie projektu.
9. Realizacja – przedsiębiorstwa zainteresowane projektem prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia do projektu. Na jego podstawie zostanie przygotowana umowa.
Moduły szkolenia:
WYZNACZANIE CELU
Jak prawidłowo wyznaczać cele, aby je z łatwością osiągać. Korzyści płynące z szybkiego ustanowienia celów (m.in. zwiększenie efektywności, uporządkowanie pracy, wyeliminowanie nerwowej atmosfery). Metody i techniki wyznaczania priorytetów m. in.: macierz Eisenhowera, metoda SMART, analiza SWOT. Cele krótko i długookresowe. Rodzaje celów (osobiste, związane z rodziną
i przyjaciółmi, finansowe, związane z karierą, zdrowotne).
EFEKTYWNE PLANOWANIE
Inwentaryzacja czasu: zapis czynności w skali dnia lub/i tygodnia. Systemy planowania czasu. Racjonalne podejście w podziale zadań i obowiązków. Rezygnacja z nieistotnych i mniej ważnych zadań. Kontrolowanie upływu czasu. Narzędzia pomocne w planowaniu. Zjawisko zasady Pareto
i analiza ABC. Metody oszczędzania czasu. Planowanie z „rezerwą czasu”. Indywidualne ćwiczenia sprawdzające umiejętność efektywnego planowania czasu.
REGUŁY EFEKTYWNEJ PRACY
Skuteczność a efektywność w działaniu. Strategiczne znaczenie priorytetów. Dopasowanie dziennej aktywności (typ sowy, typ skowronka) do realizacji zadań. Najczęściej spotykani złodzieje czasu (telefon, Internet, telewizja) i sposoby radzenia sobie z nimi. Prawo Parkinsona. Zasada GTD. Analiza efektywności własnej pracy. Budowanie harmonogramu działań. Stanowisko pracy – miejsce czyste
i uporządkowane. Indywidualne ćwiczenia pozwalające dopasować własne potrzeby do odpowiedniej metody podnoszącej efektywność pracy.
PROBLEMY ORGANIZACYJNE
Problem odwlekania działania: przyczyny i sposoby na trzymanie się wyznaczonych wcześniej terminów. Podział zadań na mniejsze czynności, sumienność, odpowiedzialność i konsekwencja
w działaniu. Małe przerwy vs. długie przerwy, jak najlepiej zregenerować siły do dalszej pracy. Pułapka wielozadaniowości – obalanie mitu. Złe nawyki dotyczące planowania
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDhC57L.html