psychologia środowiskowa

,,Co ma wisieć, nie utonie.

„Opiekun osób z zaburzeniami psychicznymi”
Centrum Edukacyjne „Omnibus” zaprasza na szkolenie: „Opiekun osób z zaburzeniami psychicznymi”



Wymagania wstępne dla uczestników szkolenia:

• udokumentowane doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych ze świadczeniem opieki oraz/lub posiadają wykształcenie kierunkowe (psychologia, terapeuta zajęciowy, opiekun medyczny, opiekunka środowiskowa i pokrewne)



Czas trwania: szkolenie weekendowe, łącznie 16 h



Termin: 1-2 października (szkolenie zostanie uruchomione w momencie zebrania się grupy 10-15 osób)



Koszt uczestnictwa w szkoleniu: 329 zł/ 1 osoba (obejmuje materiały szkoleniowe, poczęstunek) lub bezpłatnie zapisując się na jeden z wybranych kierunków medycznych w naszej szkole policealnej (nauka bezpłatna przez cały okres nauki) : terapeuta zajęciowy, opiekun medyczny, asystent osoby niepełnosprawnej, opiekunka dziecięca, opiekunka środowiskowa



Program szkolenia obejmuje:

• Zasady komunikowania się z pacjentem z zaburzeniami psychicznymi oraz jego rodziną

• Podstawy psychopatologii chorób psychicznych

• Zaburzenia psychiczne wieku dziecięcego, dorosłego i podeszłego (schizofrenia, autyzm, zaburzenia myślenia, zaburzenia czynności poznawczych, zaburzenia świadomości)

• Sytuacje kryzysowe w psychiatrii – zasady postępowania

• Opieka nad pacjentem psychiatrycznym – specyfika opieki psychiatrycznej, treningi umiejętności społecznych, elementy psychoterapii



Osoby zainteresowane udziałem prosimy o wysłanie zgłoszenia poprzez olx podając: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDh75Nw.html



Organizacja i Technika Pracy w Hotelarstwie. Skrypt praktycznej nauki
Książka ułatwi dobre przygotowanie się do zdania egzaminów na technika hotelarza.



SPIS TREŚCI



Wstęp



I.WIADOMOŚCI WSTĘPNE O HOTELARSTWIE

1. Rys historyczny rozwoju hotelarstwa w świecie, Polsce, regionie

2. Rodzaje budownictwa hotelowego

3. Przesłanki współczesnego rozwoju hotelarstwa - trendy rozwojowe

4. Polskie i światowe organizacje hotelarskie

5. Szkolnictwo hotelarskie

6. Gestorzy bazy noclegowej



II. KLASYFIKACJA I KATEGORYZACJA BAZY NOCLEGOWEJ

1. Klasyfikacja obiektów noclegowych

2. Charakterystyka bazy hotelarskiej i turystycznej

3. Baza ogólnodostępna i środowiskowa

4. Wymogi kategoryzacyjne bazy noclegowej

5. Rekomendacja zakładów hotelarskich

6. Współczesne systemy i łańcuchy hotelowe na świecie i w Polsce

7. Organizowanie działalności hotelarskiej



III. WYPOSAŻENIE TECHNICZNE HOTELU

1. Funkcje użytkowe budynku hotelowego, stref i przestrzeni zewnętrznej

2. Problemy ekologii, ochrony środowiska w obiektach hotelowych

3. Wyposażenie obiektów w instalacje i urządzenia techniczne

4. Instalacje i urządzenia zapewniające akcję ratowniczą, ewakuację gości i personelu. Bezpieczeństwo hotelu



IV. BYĆ HOTELARZEM

1. Psychologia osobowości

2. Predyspozycje psychofizyczne i dyspozycje intelektualne pracownika

3. Frustracje i depresje wewnętrzne oraz zewnętrzne

4. Konflikty i ich rozwiązywanie

5. Kultura i jej wpływ na życie społeczne

6. Przyzwyczajenia i nawyki

7. Wzory zachowań w różnych okolicznościach

8. Hotelarskie savoir vivre

9. Sylwetka wzorowego hotelarza



V. RODZAJE USŁUG WYSTĘPUJĄCYCH W HOTELACH

1. Usługi podstawowe odpłatne i nieodpłatne

2. Zakres usług dodatkowych

3. Usługi Centrum Biznesu

4. Usługi obce wykonywane na terenie hotelu



VI ZADANIA, ORGANIZACJA I TECHNIKA PRACY W RECEPCJI.

1. Recepcja centralnym punktem hotelu

2. Zadania i struktura organizacyjna recepcji

3. Obowiązki i zadania pracowników recepcji

4. Czynności związane z przyjęciem gościa, jego zameldowaniem, opieką w czasie pobytu i z rozliczeniem

5. Wyposażenie techniczne recepcji

6. Rezerwacja

7. Informacja

8. Służba parterowa

9. Zabezpieczenia sygnalizacyjno-alarmowe w recepcji



VII. TECHNIKA PRACY SŁUŻBY PIĘTROWEJ

1. Zadania i struktura organizacyjna

2. Wyposażenie różnych jednostek mieszkalnych i pomieszczeń ogólnego użytku

3. Systemy pracy; harmonogramy pracy

4. Obowiązki pracowników

5. Sprzęt, środki i technika utrzymania czystości

6. Przestrzeganie zasad p.poż. i bhp

7. Odpowiedzialność materialna pracowników

8. Współpraca służby piętrowej z innymi komórkami organizacyjnymi hotelu



VIII TECHNIKA PRACY DZIAŁU GASTRONOMICZNEGO

1. Organizacja gastronomii hotelowej

2. Wyposażenie i estetyka wystroju wnętrza pomieszczeń części gastronomicznej

3. Urządzenia i maszyny gastronomiczne

4. Organizacja pracy i obowiązki pracowników - harmonogram pracy

5. Współpraca gastronomii z innymi komórkami

6. Catering



IX. WYBRANE ZAGADNIENIA Z NAUKOWEJ ORGANIZACJI PRACY

1. Stosunki międzyludzkie i ich znaczenie w pracy

2. Strukt



Sposób dostawy (płatność z góry)

List priorytetowy 8 zł

List polecony ekonomiczny 9 zł

Płatność przy odbiorze 13,50 zł



GORĄCO POLECAM

Link: olx.pl/oferta/CID751-ID2c1tL.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • widocznie.pev.pl