,,Co ma wisieć, nie utonie.
Przewodnik po psychologii społecznej Waldemar Domachowski
Zapraszam do zakupu książki Przewodnik po psychologii społecznej Waldemar Domachowski. Kontakt telefoniczny lub SMS. Odbiór osobisty.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDbMx1x.html
Przewodnik po psychologii społecznej, Waldemar Domachowski
Sprzedam książkę- "Przewodnik po psychologii społecznej".
Autor: Waldemar Domachowski
Stan: dobry
Ilość stron: 226
Rok wydania: 2000
Oprawa: miękka
Możliwość odbioru osobistego w Lublinie.
Przesyłka- 5 zł
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDcs4jh.html
Przewodnik po psychologii społecznej Waldemar Domachowski
"Przewodnik po psychologii społecznej"
Waldemara Domachowskiego to wprowadzenie w krąg zagadnień psychologii społecznej. Książka omawia podstawy dziedziny z elementami historii oraz wybrane możliwości zastosowań praktycznych.
Książka była mi potrzebna tylko do egzaminu - jest jak nowa.
Zapraszam.
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID7tNJl.html
Przewodnik Po Psychologii Społecznej, Domachowski Waldemar
Stan - bardzo dobry
Książka stanowi wprowadzenie w krąg zagadnień psychologii społecznej. W sposób nie wymagający specjalistycznego przygotowania przedstawia tę dziedzinę wiedzy, omawia jej podstawy z elementami historii, a także wybrane możliwości zastosowań praktycznych.
Publikacja przeznaczona jest dla studentów rozpoczynających studia psychologiczne, jako przygotowanie przed szczegółowym zgłębianiem tej dyscypliny, a także dla studentów tych kierunków, które w programie mają psychologię społeczną, takich jak: socjologia, pedagogika, historia, nauki polityczne, zarządzanie oraz kulturoznawstwo.
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID7zCgz.html
Książki dla studentów kulturoznawstwa
1. Etyka w biznesie - Peter Pratley -wyd. 1998
2. Psychologia stosunków międzyludzkich - Michael Argyle - wyd. 1999
3. Przewodnik po psychologii społecznej - Waldemar Domachowski - wyd. 1999
4. Etyka biznesu
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDfnYDn.html
"Psychologia społeczna zarządzania informacją przez PIAROWCA" PR
Witam,
Oferuje na sprzedaż ponad pięćdziesiąt książek: psychologia, prawo, marketing, zarządzanie, rozwój osobisty itp.
Książki zarówno nowe w stanie idealnym jak i używane.
W przypadku nowych cena obejmuje rabat 25% od ceny na okładce/ najniższej ceny internetowej.
Udało się odszukać książkę taniej?
Proszę o informację, na bank się dogadamy.
Odbiór osobisty w centrum Katowic, okolice Placu Sejmu Śląskiego/ Koszutka- rabat 30%. (czyli dodatkowe minus 10% od ceny z okładki/ internetu)
Zakup trzech książek- wysyłka gratis. Zakup jednej książki bezpieczna wysyłka priorytetowa pocztą polską 10 zł, zakup dwóch książek bezpieczna wysyłka priorytetowa pocztą polską 5 zł. Wysyłka więcej niż trzech książek- cena do uzgodnienia.
Strategia jest prosta- im więcej kupisz tym mniej zapłacisz.
Na tej aukcji:
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ PRZEZ PIAROWCA
Autor: WALDEMAR DOMACHOWSKI
Wydawnictwo: UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI
stan: nowa/ idealny
Autor przedstawia kompetencje piarowca niezbędne dla realizacji powziętych przez niego celów. Budowanie kompetencji wymaga wiedzy i umiejętności jej zastosowania adekwatnego do wymogów sytuacji. W monografii, która jest. pierwszą tego typu pozycją w Polsce, pokazano, jak takie kompetencje osiągnąć i jak je rozwijać.
(z recenzji wydawniczej prof. dr. hab. Stefana Frydryehowicza, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu)
Termin "relalions" to. z punktu widzenia psychologii społecznej, związki, w jakie ludzie ze sobą wchodzą bądź mogą we|ść. Wchodząc ze sobą w związki, wywierają na siebie wpływ. Odpowiednio kształtując informację i kontrolując, do kogo ona dochodzi, jesteśmy w stanie w istotnej mierze decydować, kto, na kogo i jaki wpływ wywrze. I to, jak się wydaje, jest głównym celem działań Public Relations. Wywieranie wpływu zarówno zamierzonego, jak i niezamierzonego oraz funkcjonowanie informacji to istotne obszary zainteresowań psychologu społecznej, la monografia została pomyślana jako udostępnienie ustaleń psychologu społecznej w tych głównie obszarach, które można wykorzystać na rzecz Public Relations z nadzieją, że będzie to sprzyjało bliższej i zdecydowanie bardziej uświadamianej współpracy obu dziedzin. Prezentowana praca zawiera analizę czynników związaną z procesem informowania. Zmierza do uświadomienia roli informacji w procesie wywierania wpływu i sposobów jej kształtowania tak, by sprzyjały realizacji celów piarowca.
Pozdrawiam,
Krzysztof
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDcUXxT.html