psychologii społecznej Waldemar

,,Co ma wisieć, nie utonie.

Przewodnik po psychologii społecznej Waldemar Domachowski
Zapraszam do zakupu książki Przewodnik po psychologii społecznej Waldemar Domachowski. Kontakt telefoniczny lub SMS. Odbiór osobisty.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDbMx1x.html



Przewodnik po psychologii społecznej, Waldemar Domachowski
Sprzedam książkę- "Przewodnik po psychologii społecznej".



Autor: Waldemar Domachowski

Stan: dobry

Ilość stron: 226

Rok wydania: 2000

Oprawa: miękka



Możliwość odbioru osobistego w Lublinie.

Przesyłka- 5 zł
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDcs4jh.html


Przewodnik po psychologii społecznej Waldemar Domachowski
"Przewodnik po psychologii społecznej"

Waldemara Domachowskiego to wprowadzenie w krąg zagadnień psychologii społecznej. Książka omawia podstawy dziedziny z elementami historii oraz wybrane możliwości zastosowań praktycznych.

Książka była mi potrzebna tylko do egzaminu - jest jak nowa.

Zapraszam.
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID7tNJl.html


Przewodnik Po Psychologii Społecznej, Domachowski Waldemar
Stan - bardzo dobry



Książka stanowi wprowadzenie w krąg zagadnień psychologii społecznej. W sposób nie wymagający specjalistycznego przygotowania przedstawia tę dziedzinę wiedzy, omawia jej podstawy z elementami historii, a także wybrane możliwości zastosowań praktycznych.



Publikacja przeznaczona jest dla studentów rozpoczynających studia psychologiczne, jako przygotowanie przed szczegółowym zgłębianiem tej dyscypliny, a także dla studentów tych kierunków, które w programie mają psychologię społeczną, takich jak: socjologia, pedagogika, historia, nauki polityczne, zarządzanie oraz kulturoznawstwo.
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID7zCgz.html


Książki dla studentów kulturoznawstwa
1. Etyka w biznesie - Peter Pratley -wyd. 1998

2. Psychologia stosunków międzyludzkich - Michael Argyle - wyd. 1999

3. Przewodnik po psychologii społecznej - Waldemar Domachowski - wyd. 1999

4. Etyka biznesu
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDfnYDn.html


"Psychologia społeczna zarządzania informacją przez PIAROWCA" PR
Witam,



Oferuje na sprzedaż ponad pięćdziesiąt książek: psychologia, prawo, marketing, zarządzanie, rozwój osobisty itp.

Książki zarówno nowe w stanie idealnym jak i używane.

W przypadku nowych cena obejmuje rabat 25% od ceny na okładce/ najniższej ceny internetowej.



Udało się odszukać książkę taniej?

Proszę o informację, na bank się dogadamy.



Odbiór osobisty w centrum Katowic, okolice Placu Sejmu Śląskiego/ Koszutka- rabat 30%. (czyli dodatkowe minus 10% od ceny z okładki/ internetu)



Zakup trzech książek- wysyłka gratis. Zakup jednej książki bezpieczna wysyłka priorytetowa pocztą polską 10 zł, zakup dwóch książek bezpieczna wysyłka priorytetowa pocztą polską 5 zł. Wysyłka więcej niż trzech książek- cena do uzgodnienia.

Strategia jest prosta- im więcej kupisz tym mniej zapłacisz.



Na tej aukcji:

PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ PRZEZ PIAROWCA

Autor: WALDEMAR DOMACHOWSKI

Wydawnictwo: UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI



stan: nowa/ idealny



Autor przedstawia kompetencje piarowca niezbędne dla realizacji powziętych przez niego celów. Budowanie kompetencji wymaga wiedzy i umiejętności jej zastosowania adekwatnego do wymogów sytuacji. W monografii, która jest. pierwszą tego typu pozycją w Polsce, pokazano, jak takie kompetencje osiągnąć i jak je rozwijać.

(z recenzji wydawniczej prof. dr. hab. Stefana Frydryehowicza, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu)

Termin "relalions" to. z punktu widzenia psychologii społecznej, związki, w jakie ludzie ze sobą wchodzą bądź mogą we|ść. Wchodząc ze sobą w związki, wywierają na siebie wpływ. Odpowiednio kształtując informację i kontrolując, do kogo ona dochodzi, jesteśmy w stanie w istotnej mierze decydować, kto, na kogo i jaki wpływ wywrze. I to, jak się wydaje, jest głównym celem działań Public Relations. Wywieranie wpływu zarówno zamierzonego, jak i niezamierzonego oraz funkcjonowanie informacji to istotne obszary zainteresowań psychologu społecznej, la monografia została pomyślana jako udostępnienie ustaleń psychologu społecznej w tych głównie obszarach, które można wykorzystać na rzecz Public Relations z nadzieją, że będzie to sprzyjało bliższej i zdecydowanie bardziej uświadamianej współpracy obu dziedzin. Prezentowana praca zawiera analizę czynników związaną z procesem informowania. Zmierza do uświadomienia roli informacji w procesie wywierania wpływu i sposobów jej kształtowania tak, by sprzyjały realizacji celów piarowca.



Pozdrawiam,

Krzysztof

Link: olx.pl/oferta/CID751-IDcUXxT.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • widocznie.pev.pl