,,Co ma wisieć, nie utonie.
Psychologia decyzji kadrowych Cz.S.Nosal
Sprzedam książkę -Psychologia decyzji kadrowych Cz.S.Nosal
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID5GedP.html
Psychologia decyzji kadrowych
Psychologia decyzji kadrowych. Czesław Nosal.
Prowadząc rozważania poświęcone doborowi kadr, Autor stara się łączyć psychologię umysłu, osobowości temperamentu z wiedzą z zakresu zarządzania. Unika jednak kostycznych schematów i mrówczych wyliczeń, oferując Czytelnikowi przystępny wywód. Książka stanowi szczegółowe przedstawienie wiedzy o różnorodnych kryteriach doboru kadr. Ponieważ jednak wiedza o kryteriach wynikających z teorii i badań psychologicznych nie ma większej wartości, jeśli nie towarzyszą jej odpowiednie procedury diagnostyczne i reguły podejmowania decyzji, istotną część dzieła stanowi analiza procesu myślenia diagnostycznego oraz procedur integrowania informacji uzyskiwanych w jego toku.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDbXxFN.html
Percepcja Myślenie Decyzje Psychologia Ogólna cz. I
Autor: Anna Grabowska, Wanda Budohoska, Józef Kozielecki
Tytuł: Procesy percepcji. Myślenie i rozwiązywanie problemów. Podejmowanie decyzji
Psychologia ogólna cz. I
Wydawnictwo: Naukowe PWN, Warszawa
Stron: 200
Wymiary: 16,5 x 23,5 cm
Stan: Dobry
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDeMYqr.html
Psychologia zachowań konsumenckich Falkowski Tyszka
Książka w bardzo dobrym stanie, bez śladów użytkowania
Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDhXdzj.html
Jesteśmy twórcami możliwości, katalizatorem wzrostu, badaczami radości
Jesteśmy twórcami możliwości, katalizatorem wzrostu, badaczami radości i producentami pasji. - http://con-sult-ing.com/
Naszym celem jest wymierny wzrost jakości Twojego życia.
Zdobywamy to czego chcesz,
zapewnimy zminimalizowanie kosztów Twojego życia prywatnego jak i działalności gospodarczej,
zbudujemy Twoje poczucie pewności,
pomożemy w zmianie przekonań,
znajdziemy sposób na ulepszenie Twojego życia,
znajdziemy nowe rynki zbytu dla Twoich produktów,
zwiększymy produktywność Twojej firmy i wydajność pracy Twojego zespołu,
doradzimy w dziedzinie zarządzania, co pozwoli na podejmowanie właściwych, wielopłaszczyznowych decyzji gospodarczych,
pomożemy zbudować szczegółowy biznes plan,
oszacujemy koszty Twoich pomysłów,
przygotujemy prognozy sprzedaży, potencjalnych zagrożeń i sposobów rozwiązywania problemów finansowych i kadrowych,
zajmiemy się profesjonalnym marketingiem,
podpowiemy na czym polega psychologia sprzedaży.
przedstawimy konkretne kroki w negocjowaniu kontraktu,
podzielimy się z Tobą wiedzą na temat podnoszenia jakości życia i biznesu.
Zawsze jest jakiś sposób odwrócenia wydarzeń, jeśli tego naprawdę chcę.
Jesteśmy twórcami możliwości, katalizatorem wzrostu, badaczami radości i producentami pasji. - http://con-sult-ing.com/
Zapraszamy do naszej grupy
https://www.facebook.com/groups/908386289255586/?ref=bookmarks
Zapraszamy na naszego fan-page https://www.facebook.com/KapiakConsulting/
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDezeuT.html
Miliarderzy
Miliarderzy przedstawiają tajemnice swoich sukcesów
Kariery najbogatszych ludzi świata
Steven Spielberg
Arystoteles Onassis
John Rockefeller
Henry Ford
i inni
oprawa miękka
stan dobry
249 str.
Spis treści
1.Wstęp
2.Od czego zacząć?
3.Niezłomna wiara Henry`ego Fiorda
4.Gdzie szukać bogactwa?
5.Twój umysł to prawdziwa kopalnia złota
6.Ray Kroc
7.Przełamywanie oporów psychicznych
8.Podejmowanie właściwych decyzji
9.Paul Getty
10.Najprostsza droga do fortuny
11.Steven Spielberg
12.Staraj się być najlepszy
13.Aristotle Onassis
14.Zostań ekspertem w swojej dziedzinie
15.Soichiro Honda
16.Magia celów
17.Walt Disney
18.Plan działania
19.John Davison Rockefeller
20.Naucz się pracować efektywniej
21.Thomas Watson
22.Psychologia sukcesu
23.Conrad Nicholson Hilton
24.Kilka wskazówek jak postępować , by odnieść sukces
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID8WbEZ.html
Zostań instruktorem ds. terapii uzależnień – 0 zł wpisowego!
Kim jest instruktor ds. terapii uzależnień?
- jest nauczycielem, motywatorem zmiany i uważnym obserwatorem,
- to osoba wrażliwa, empatyczna i opiekuńcza,
- propaguje zdrowy styl życia bez nałogów.
Jeśli uważasz, że ten kierunek jest dla Ciebie, interesujesz się psychologią, lubisz działać społecznie i chcesz połączyć pasję z pracą zawodową to dołącz do naszej szkoły i już po ROKU zostań Instruktorem ds. terapii uzależnień!
Zapisz się za darmo ONLINE:
http://zak.edu.pl/formularz
Rekrutacja trwa do końca sierpnia! Nie ma co odkładać tej decyzji na później. O przyjęciu do szkoły decyduje kolejność zgłoszeń.
Żak Opole
ul. Ozimska 4/6 45-057 Opole
774 - pokaż numer telefonu -
, 774 - pokaż numer telefonu -
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDgNJZR.html
"Badania marketingowe w praktyce" Kędzior, Karcz
Witam,
Oferuje na sprzedaż ponad pięćdziesiąt książek: psychologia, prawo, marketing, zarządzanie, rozwój osobisty itp.
Książki zarówno nowe w stanie idealnym jak i używane.
W przypadku nowych cena obejmuje rabat 25% od ceny na okładce/ najniższej ceny internetowej.
Udało się odszukać książkę taniej?
Proszę o informację, na bank się dogadamy.
Odbiór osobisty w centrum Katowic, okolice Placu Sejmu Śląskiego/ Koszutka- rabat 30%. (czyli dodatkowe minus 10% od ceny z okładki/ internetu)
Zakup trzech książek- wysyłka gratis. Zakup jednej książki bezpieczna wysyłka priorytetowa pocztą polską 10 zł, zakup dwóch książek bezpieczna wysyłka priorytetowa pocztą polską 5 zł. Wysyłka więcej niż trzech książek- cena do uzgodnienia.
Strategia jest prosta- im więcej kupisz tym mniej zapłacisz.
Na tej aukcji:
Badania marketingowe w praktyce
Kornelia Karcz , Zofia Kędzior
Numer katalogowy: 169 - pokaż numer telefonu -
okładka: miękka
nośnik: druk
liczba stron: 149
1999 - Książka ta przekazuje podstawową wiedzę o roli systemu informacji w procesie zarządzania marketingowego, ukazuje znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji rynkowych, przedstawia procedurę tych badań, źródła informacji, sposoby pomiaru, dobór próby, metody i techniki badawcze....
stan: używana / dobry+
Pozdrawiam,
Krzysztof
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDcUSsR.html
studia ISNS kserówki, notatki z wykładów i cwiczeń
Mam do odsprzedania materiały z zajęć ISNS. Przydadzą się, bo wiem ile czasu zajmuje zdobywanie kserówek i chodzenie na wykłady :)
Za 100zł oddam cały karton materiałów z:
Przedmioty: Psychologia,psychologia społeczna, podejmowanie decyzji, negocjacje i mediacje, psychologia konfliktu, metody i techniki badań społecznych, Antropologia
Załączyłam tylko niektóre zdjęcia materiałów.
Prześlę kurierem 14,50, pocztą (do uzgodnienia) lub można odebrać osobiście.
Kontakt: 606 - pokaż numer telefonu -
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDhsQ8F.html
Komunikacja i negocjowanie w organizacji Józef Penc
Tytuł: Komunikacja i negocjowanie w organizacji
Autor: Józef Penc
Rok wydania: 2010
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 978.83.7641.190.3
Strony: 176/B5
Okładka: miękka
Z recenzji dr hab. Elżbiety Jędrych, prof. PŁ:
We wszystkich dziedzinach biznesu sukces organizacji zależy od wiedzy i pomysłowości pracowników, ich motywacji i zaangażowania w efektywne działanie. Menedżerowie powinni umacniać te wartości i postawy pracowników, dzięki którym można kreować ich efektywne zachowania, lojalność i dążenie do sukcesu, a więc poszukiwać sposobów skutecznego kierowania. Ważnym sposobem takiego kierowania jest umiejętne komunikowanie się z ludźmi i prowadzenie negocjacji. Komunikacja odgrywa kluczową rolę we wszystkich aspektach zarządzania, szczególnie w okresie przyspieszonych przemian. Ludzie komunikują się formalnie i nieformalnie (oficjalnie i nieoficjalnie), prezentując i uzgadniając swoje poglądy i racje. Menedżerowie, tworząc odpowiednie systemy komunikowania się w organizacji, powinni sprzyjać gotowości ludzi do prowadzenia dialogu, aby komunikacja formalna i nieformalna uzupełniały się, prowadząc do wzajemnego zrozumienia i chęci współpracy. Na analogicznych zasadach opierają się negocjacje między kierownictwem a zespołem oraz wewnątrz zespołu. Skuteczność decyzji i uzgadniania stanowisk (kompromis, konsensus) zależą od stylów dyskusji ? czy są one otwarte, rzeczowe i konstruktywne. O przebiegu negocjacji nie decydują umiejętności indywidualne uczestników, siła ich logiki i argumentacji, ale odpowiednia infrastruktura, psychologia i sztuka prowadzenia. W organizacji, gdzie konieczne jest poszukiwanie wzajemnych korzyści, otwartość, szczerość i partnerskie nastawienie nie oznaczają słabości i uległości, lecz mądrość, myślenie w kategoriach jutra, identyfikację z organizacją i jej zadaniami. Takie ujęcie komunikowania się i negocjowania w organizacji zostało przedstawione w niniejszej książce. Powinna ona pomóc menedżerom i przyszłym kierownikom w pozyskiwaniu umiejętności w tym zakresie oraz doskonaleniu stylu współpracy z ludźmi.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDeHUL7.html