Psychologia przekazu reklamowego

,,Co ma wisieć, nie utonie.

Psychologia przekazu reklamowego - dla twórców i odbiorców komunikatów
Psychologia przekazu reklamowego - dla twórców i odbiorców komunikatów reklamowych



Książka ta jest adresowana do twórców komunikatów reklamowych, jak i do ich odbiorców. Tym pierwszym ma dopomóc w takim tworzeniu reklam, aby były one jak najbardziej skuteczne i wpływały na przekonania oraz wybory dokonywane przez konsumentów, tym drugim natomiast wskazuje, jakimi chwytami posługują się nabywcy reklamy, jak im nie ulegać i jak się przed nimi bronić.



Autor:

Mirosław Laszczak

Wydawnictwo:

Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu ,

Biblioteka Menedżera



Liczba stron:

192

Wymiary:

130 x 200 mm



Kategorie:

Biznes

Marketing

Psychologia
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDbXy91.html



Psychologia przekazu reklamowego Laszczak Mirosław
Sprzedam książkę - Psychologia przekazu reklamowego Laszczak Mirosław
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID5Ge0Z.html


Psychologia przekazu reklamowego.
Książka w stanie idealnym. Super poradnik. Polecam

Wysyłka 5 zł.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDhXrHW.html


Psychologia przekazu reklamowego Mirosław Laszczak
Dla twórców i odbiorców komunikatów reklamowych. Bestseller. Autor w przyjemny sposób bez nadmiaru niezrozumiałej terminologii przedstawia prawidłowości rządzące ludzką psychiką ...

Link: olx.pl/oferta/CID751-ID6NVlp.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • widocznie.pev.pl